TUOTTEET VAIN VERKKOKAUPASTA. Ilmainen toimitus yli 35 € tilauksiin.

Satokausikalenteri vahvistaa sisältöosaamistaan - Ruokavaikuttaja Hanna Hurtta tuottajaksi
Satokausikalenteri vahvistaa sisältöosaamistaan - Ruokavaikuttaja Hanna Hurtta tuottajaksi

Ruoka-alan luovia ratkaisuja tarjoava Satokausikalenteri aloittaa vuoden näyttävästi, kun pitkän linjan ruokavaikuttaja, ruokakirjailija, bloggaaja ja sisällöntuottaja Hanna Hurtta liittyy tiimiin.

Sesonkikasvisten puolestapuhuja Satokausikalenteri kasvaa vuoden alusta satsaten sisällöntuotantoon. Uudeksi tuottajaksi on valittu Hanna Hurtta, jolla on monipuolinen ja kattava kokemus ruokasisällöistä. Kiinnityksellä vastataan luovien ratkaisujen ja sisältömarkkinointikampanjoiden kasvavaan kysyntään.

Hanna Hurtta on päivittänyt omaa, Suomen suosituimpiin ruokablogeihin kuuluvaa Hannan soppa -blogiaan jo vuodesta 2007, kirjoittanut useamman ruokakirjan ja lisäksi työskennellyt kaupallisten ruokasisältöjen parissa useille eri brändille sekä mediataloille. Hurtan laaja osaaminen ja ymmärrys sisältöjen vaikutuksesta brändin rakennukseen toimi pohjana kiinnitykselle.

-Hannan nokkelat, aina trendien aallonharjalla olevat reseptit ja pysäyttävät kuvat erottuvat positiivisella tavalla ruokasisällöistä. Ruoka-alan ilmiöihin nopea tarttuminen ja sisältöjen sopivuus etenkin digikanaviin ja someen ovat ehdottomasti Hannan vahvuuksia, kertoo Satokausikalenterin toimitusjohtaja Natalia Salmela.

SATOKAUSI-AJATTELU ON HURTALLA HYVIN HALLUSSA

-Olemme toteuttaneet Hannan kanssa jo menestyksekkäästi muun muassa Sesonkireseptit-kirjan vuonna 2016. Lisäksi Hannan kasvispainotteisessa reseptiikassa Satokausi-kasvikset ovat aina läsnä luontevalla tavalla, Satokausikalenterin perustaja Samuli Karjula kertoo.

Kesällä 2018 brändiuudistuksen läpikäynyt Satokausikalenteri on kasvanut Salmelan luotsaamana kustannusyhtiöstä laajoja media- ja markkinointiratkaisuja tarjoavaksi luovaksi toimistoksi.

-Asiakkaille aina yksilöllisesti räätälöityjä luovia ratkaisuja toteuttaessa, meille on erityisen tärkeää, että jokainen tiimimme jäsen ymmärtää brändin rakennukseen vaikuttavat seikat, ja on taidoiltaan monipuolinen sekä innovatiivinen. Hanna on meidän tiimiin täydellinen lisä siksi, että hän on vuosien aikana nähnyt media-alaa monesta eri näkökulmasta ja osaa alan prosessit aina konseptoinnista tuotantoon ja datan analysointiin, täydentää Salmela.

-Olen tosi innoissani päästessäni työskentelemään taas Satokausikalenterin kanssa, uskon yrityksellä olevan upeat tulevaisuudennäkymät. Jaamme Satokausikalenterin kanssa yhteisen rakkauden kasviksiin ja on mahtavaa olla mukana lisäämässä niiden monipuolista kulutusta suomalaisten keskuudessa, iloitsee Hurtta.

Vuonna 2013 perustettu Satokausikalenteri liputtaa maukkaiden, ekologisten ja edullisten Satokausi-kasvisten puolesta ja tavoittaa kuukausittain kanavissaan yli 600 000 suomalaista.

Yhteydenotot:

Natalia Salmela

Toimitusjohtaja, Satokausikalenteri Media Oy

0409670156

nata@satokausikalenteri.fi