Veriappelsiinista varteenotettavaksi kumppaniksi - Satokausikalenteri uudistaa brändiään ja avaa ovensa uusille yhteistöille
Veriappelsiinista varteenotettavaksi kumppaniksi - Satokausikalenteri uudistaa brändiään ja avaa ovensa uusille yhteistöille

Uuden yhtiön toimitusjohtajaksi on nimitetty sisältömarkkinoinnin asiantuntija ja pitkän linjan ammattibloggaaja Natalia Salmela.

Yksi Suomen suurimmista ruokayhteisöistä Satokausikalenteri uudistaa brändiään. Vuonna 2013 perustettu Satokausikalenteri on mullistanut suomalaisten ruokailutottumuksia ja kasvattanut kasvisten kulutusta miljoonilla kiloilla vuodessa.

Nyt Satokausikalenteri ottaa askeleen kohti kaupallisempaa suuntaa. Uutta Satokausikalenteri Oy - yhtiötä luotsaamaan on nimitetty Natalia Salmela, jolla on monipuolinen kokemus digibrändien rakentamisesta ja kaupallistamisesta. Satokausikalenteria seuraa erittäin vilkkaissa somekanavissa tällä hetkellä 130 000 ihmistä. Lisäksi kanavavalikoimaan kuuluu verkkokauppa, blogi, mobiilisovellus, suosittu seinäkalenteri ja vaihtuvia painotuotteita. Tavoitteena on rakentaa Suomen ykkösmedia ruoasta kiinnostuneille suomalaisille.

“Tänä päivänä puhutaan paljon brändien vastuullisista arvoista ja konkreettisista teoista niiden toteuttamiseksi. Koko Satokausikalenterin olemassaolo rakentuu näiden seikkojen varaan, onhan brändi saanut alkunsa helpon ja toimivan työkalun luomisesta kasvisten kulutuksen edistämiseksi. Tämä on luonut pohjan erittäin positiivisesti suhtautuvalle ja sitoutuneelle yleisölle”, Salmela kertoo.

Tulevaisuuden visiona siintää pitkäaikaiset, strategiset brändikumppanuudet.

“On ollut huimaa seurata ruokakauppojen ja ravintoloiden sesonkiajattelun omaksumista. Haluamme jatkossa laajentaa Satokausi-ajattelun suuremmaksi kansalliseksi trendiksi ja osaksi lifestylea. Olisi mahtavaa, että sesongin maukkaimmat, edullisimmat ja ekologisimmat kasvikset nousisivat todellisiksi tähdiksi vaikkapa tekstiileissä, matkailussa ja designissa. Uskon, että kaikki tämä lisää kasvisten kulutusta entisestään.”, visioi Satokausikalenterin perustaja Samuli Karjula.

“Tähän saakka meillä on ollut vahva visio ja asiantuntijuus. Nämä asiat säilyvät ja lisäksi Nata tuo palettiin vankan myynti- ja markkinointiosaamisensa. Kaiken keskiössä on yleisön luottamukseen ja arvostukseen perustuva asemamme, joka mahdollistaa jatkossa erittäin innovatiivisia projekteja”, jatkaa Karjula.

Lisätietoa:

Natalia Salmela, toimitusjohtaja ja osakas, Satokausikalenteri Oy
040 9670156
nata@satokausikalenteri.fi

Samuli Karjula, osakas, Satokausikalenteri Oy
0440 265164
samuli.karjula@satokausikalenteri.fi

@satokausikalenteri
satokausikalenteri.fi